9 Mart 2009 Pazartesi

Bizim kuzunun öyle lafları oluyor ki bunlaı zaman zaman ekleyeceğim.hatıra kalsın.:)Mesela bugün su istedi benden.ben de Bekir'i arıyordum cep tel.nuyla.Hata veriyordu hatlarda sorun vardı.Telefon derdindesiiin su istiyorummm dedi bana çok hoşuma gitti büyümüş de küçülmüş minik canavarım.

Bir de Elmas komşumda Batuhanı sallarken hadi mutfağa git Elmasın yanına ses yapma dedim emredersin komutanım dedi bana.:)

Şimdi de cüzdanı istiyor sanırım babasının lütfen cüzdana bakacam söz veriyorum kaybetmicem diyo bana.:)

Pardon ,özür dilerim,teşekkür ederim gibi çok güzel lafları da var.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

İlk resimlerin...

Çirkin şeyy...:P

Minik penguenim 6 aylıkken...

7 aylıkken...

8-9 aylıkken çekilen resimler

Gökhan 1 yaşındayken...

Yazın köyde,piknikte...

Biraz da fotoşop...